sunnyday

Var en tur i byen i dag sammen med Sophie, førsteprio var å finne meg en vårjakke, men tror dere jeg klarte det? De er seriøst fri OVERALT! Om jeg ikke finner i Harstad vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre.. Men jaja, kan jo bare bestille da, har uansett planer om å bestille fra Nelly når jeg kommer hjem :) Har hatt supert vær i hele dag også, så føler nesten at jeg har kommer til ett tropisk sted haha. Jeg er i himmelen! Så i morgen blir det muligens tusenfryd om været holder seg :)

Fikk i alle fall vært en tur på fridays tidligere og spist lunsj/middag og shoppet bittelitt. Nå fikk vi nettopp besøk av Bjørn-Erik, så drar vi kanskje ut en liten tur i kveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg