hjem igjen

Hei! Nå blogger jeg fra macen til Stine, haha så sykt kompliserte saker?? Skulle være smart og ta bilder med photobooth i stedet for å dra opp kameraet, også bare faen.. Hvordan finner jeg bildene egentlig? Haha. Men fant det ut til slutt da, kan vel konkludere med at man må ha en god del opplæring før man tar i bruk en sånn her pc i alle fall.

I dag drar jeg hjem igjen, men flyet vårt går ikke før klokken 22 så vi har jo goood tid da! Tenker vi må ta oss en tur på starbucks på Gardermoen for å teste ut kaffen der, noen som har tips på hvilken kaffe jeg burde prøve? Har aldri vært på starbucks før, haha.. Nesten litt flaut å si da. Men gleder meg i alle fall sykt mye til å komme hjem igjen! Har vært utrolig deilig å være her nede – og være i Sverige – men en nesten en hel uke på reisefot tar utrolig på.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg