gressholmen

Hei! Har nettopp kommet inn døra etter å ha vært å kjørt litt sammen med Carina og Mona, også har vi vært å grillet på Gressholmen tidligere da. Utrolig koselig! Nå er jeg nødt til å ta kveld siden jeg har kjøretime klokken 07.30 i morgen, hehe.. Også får jeg utdelt tverrfaglig eksamen i morgen på toppen av det hele, det suger så sykt når det er streik og verdens fineste vær ute. Lå ute å solet meg i en time i dag, og for første gang har jeg faktisk fått skille av solen etter bare en time! Det gjorde meg i alle fall glad :)

Søtee ♥

Grillmester Sigurd.

Haha, kingsize burger

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg