meg med dipdye..?

Helt siden det ble “in” med dipdye har jeg nesten spydd av de som faktisk har fått det. Kanskje slemt av meg å si det – men jeg synes det var helt forferdelig! Så ei i Oslo som var helt platina og hadde rosa dipdye, var ikke særlig pent for å si det sånn. Men nå etter å ha sett litt flere folk “i virkeligheten” med det, synes jeg faktisk ikke det er så ille! Så lenge man klarer å holde det litt naturlig, synes jeg det er fint! Med naturlig tenker jeg ikke på hun i Oslo, haha. Også er det jo ikke alle som kler det da, men for eksempel Amanda synes jeg kledde det utrolig godt! :) To ganger hurra for forskjellige meninger, er jeg den eneste som ikke er så stor fan av det?

Fikk uansett en kommentar om at jeg kunne kledd blond dipdye..? Vet ikke helt om jeg er enig, men kan i alle fall si så mye som at det kommer nok aldri til å skje! Haha, har uansett nettopp farget håret mitt mørkere, og nå skal det ikke gjøres nooe mer med håret mitt på en stund :) Neste som skal gjøres er striper, I’m gonna be a blond bitch again. (neida. joda. litt. kanskje)

PS. lik DENNE siden på facebook! Da blir jeg glad :)

Vanlig / Blondt / Rosa / Blått ?

5 kommentarer
    1. Det er jo bra at man liker forskjellige ting, syns du ikke? Jeg syns det er fantastisk med brunt hår med blonde tupper! Det er så kult! Også syns jeg det kan være kjempekult med fargede tupper også, både til lyst og mørkere hår!

    2. Om du vil ha, syns jeg blondt eller rosa ville vært tøft! syns det er ganske stilig med dipdye. Men er ikke alle som passer det. Selv har jeg litt lyst på, men vet ikke om jeg ville kledd det. Føler det er litt sånn ”rocka” stil. ellernoe 🙂 Men syns du hadde kledd blondt eller rosa! er jo utrolig stilig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg