vårjakke?

Da jeg var i Oslo hadde jeg jo planlagt å finne meg vårjakke, men på grunn av en stk surken Sophie ble det en kjapp handletur siden hun ikke var den koseligste å ha med seg på butikkene.. Fant meg ingen vårjakke på de butikkene jeg så i heller, og de fleste var uansett fri.. Så nå må jeg rett og slett finne en på nettet! Har sett litt på NELLY og funnet to som jeg liker, men er så sykt skummelt når jeg ikke får sett dem i virkeligheten haha! Er det noen av dere som har andre nettsider jeg kan se på? Har sett meg blind på nelly nå, såå…

Jakke 1 HER // Jakke 2 HER

//Affiliateslenker

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg