what to do

På dager med sol må man jo bare elske å få være ferdig “tidlig” på skolen. Fikk dra i halv 1 tiden enda vi egentlig ikke skulle vært ferdig før nå, hihi :) Satt forresten i flere timer i går og skulle spille inn sangvideo til dere, haha, gikk ikke så bra.. Glemte det egentlig helt av og sovnet av på sofaen, så da ble det ingen blogging likevel. Tenkte å lage en i dag, men vet ikke om dere egentlig vil ha det? Hadde vært fint med tilbakemeldinger på hva dere vil jeg skal blogge om! Til at jeg har mellom 400 og 500 lesere hver dag synes jeg det er smått med kommentarer altså.. Og det gir ikke så mye bloggmotivasjon.

Anyways, har ikke vært så flink å vise dere innkjøp, så tenker jeg tar bilde av “hele” innkjøpene heretter. Var noen som klaget på at jeg bare tar nærbilder, og jeg skal selvfølgelig ta det til meg :) Så jeg legger ut bilder av veska og genseren senere! Er sååå fornøyd med begge kjøpene. Også tenker jeg å vise dere noe annet jeg har kjøpt i det siste, nemlig undertøy! Haha, mest fordi jeg trengte noen bilder å putte inn her.

Har kjøpt meg nye bher, 99,- på cubus! Sick, elsker tilbud. I tillegg er de supergode, anbefales!

Ny bikinioverdel fra BikBok, til bare 49,-!!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg