mathea 18

Hei dere! Har vært en utrolig travel helg for min del, og veldig liten tid på pcen. Fra fredag til lørdag sov jeg og Carina i Åsegarden i campingbussen vår, siden det har vært bilcrossløp der hele helgen. Vi hadde det sååå koselig! Og i går gikk hele dagen til bilcrossløp og bursdagen til Mathea på kvelden. Etter bursdagen til Mathea dro jeg for å være sammen med Carina, Julie og Kristin, så kjørte vi på laang roadtrip hele natten :) Fikk til og med stoppet og hilst på to hester! Haha, var virkelig en opplevelse for livet. 

I dag har jeg også vært oppe på banen store deler av dagen (og lekt mekaniker, funket sykt bra) og dro ut med noen kompiser med en gang jeg kom hjem, men nåå har jeg endelig tid til å slappe av litt med min elskede pc ♥ Har virkelig savnet deg, og bloggen da. Har tenkt på den hele helgen og selvfølgelig hatt dårlig sannvittighet, haha..

Bilder fra bursdagen! Fikk låne blitzen til Mathea, så ble ekstra bra bilder :)

Jonas vant på grunn av mine fantastiske mekanikerferdigheter.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg