someday

INGEN EKSAMEN PÅ MEG I ÅR!! HURRA!! JEG ER SÅ SYKT GLAD!!

Kom nettopp hjem etter å ha vært en tur på kanebogensenteret med klassen og feiret null eksamen med is! Fikk også vært en tur på cubus, åååh gjett hva jeg endelig har kjøpt da?? Someday ♥ Den lukter bare himmelsk, så flasken er vel tom på no time. Men det gjør ingenting, kjøper jo bare ny hehe!

Nå skal jeg legge meg en liten stund tror jeg, har ingenting annet å gjøre før jeg skal dra på jobb klokken fire så. Herregud, kommer ikke oover hvor deilig det er å slippe eksamen atter en gang! Kom ikke opp i fjor heller, er virkelig karma som slår til når jeg trenger den :) And in a good way! Gleder meg til å sove leenge i morgen, tror det kan bli høydepunktet denne uken.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg