når jeg blir 18

Var som sagt en tur i byen tidligere sammen med Carina, hadde egentlig ingen planer om å shoppe – men fikk meg en ny jakke da, en dongeriskjorte og en ny genser fra carlings. Salg ♥ Da er det akseptabelt! Og jeg hadde jo bruk for det da, tror jeg.. Ja, nå kan jeg kaste noe gammelt :) Også fikk vi oss lunsj på jordbærpikene da, mens vi diskuterte verdensproblemer og hvordan vi skal løse dem.

I morgen har vi også FRII! Tenk dere, om 7 dager er jeg ferdig med 12 års skolegang… Og om bare 34 dager er jeg 18 år, sykt!! :) :) :) Endelig kan jeg dra på polet selv! Også kan jeg være med å bestemme hvem som skal styre Norge da, og ikke minst – jeg kan endelig bli med bestemor på bingo igjen! Orker ikke nevne lappen, fordi den får jeg i alle fall ikke på bursdagen min.. 

5 kommentarer
    1. e det sant at du å han eirik hanssen hold på? aka Dj Knoke, slossarhanssen, Dj Offshore, osv
      fett mange som sir det

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg