anbefalninger

Jeg har prøvd utrolig mange leave-in kurer for håret, for å få glatt hår – og ikke minst glans. Denne har blitt min favoritt den siste tiden, elsker den! Bruker den så å si hver gang jeg har vasket håret, påfører den i lengden før jeg føner det. Funker så bra! Den fåes kjøpt HER til bare 230,-. Mye rimeligere enn andre nettsider eller salonger, på de stedene jeg har sett.

Denne selvbruningen er den beste jeg NOEN gang har prøvd! Og med påføringsvotten får du ett fantastisk resultat, mye bedre enn å påføre med hender/hansker. Selvbruningen får du HER til 367,- (tilbud nå, løp og kjøp!) og påføringsvotten HER til 79,-. Jeg kan garantere at du blir fornøyd, alle av vennene mine som har brukt denne selvbruningen sier det samme som meg :)

Jeg er en person som aldri har blitt særlig brun, ikke engang da vi var i Italia i 2010 klarte jeg å bli annet enn rød haha.. Har prøvd å ta sol utallige ganger med forskjellige kremer uten å se så utrolig mye forskjell. Men DISSE!! Nå begynner jeg faktisk å brun. Ikke sånn sykt tydelig for andre, men jeg har blitt utrolig brun på magen og har fått utrolig mye skille. Bruker fast den til høyre, og jeg kan ikke si annet enn at den er utrolig bra. Anbefales på det sterkeste! Kan kjøpes HER til 189,-.

5 kommentarer
    1. argan oljen er veldig god!:)men vær forsiktig med og kjøpe frisør produkter på nett! er som oftest ikke det samme.. så er det veldig billig er det ikke mest sansynlig ikke det samme desverre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg