mitt andre hjem

Siden NELLY er mitt andre hjem kommer det vel ikke som en overraskelse at det ofte blir to-tre besøk der for dag. Upraktisk for meg siden jeg bare får lyst til å kjøpe, kjøpe, kjøpe (!!) – men kanskje litt greit for dere som får se alle de fine plaggene? Men jeg skal ikke klage, for jeg klarer meg lenge med å bare se på klærne, hender ofte at jeg drømmer om dem da haha. . . Uansett, tenker å vise dere noen nydelige sommerplagg fra NELLY! (atter en gang, dere må bare si stopp når dere ikke vil se mer altså.. For jeg kan holde på hele sommeren!) Om dere har funnet noe annet dere liker der – fortell! Vil gjerne se hvilke klær dere liker.

Skal legge meg nå en liten stund tenker jeg, før jeg drar på jobb. Men kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg nok ikke til å klare det.. Tror heller jeg satser på en film, haha.

Elsket denne genseren! Favorittfargen min for tiden. HER

Sykt kul singlett! HER

Elsket denne t-skjorten, tror jeg må kjøpe den altså. Bare 199,-! HER

Sko HER

Enkel, men sykt fin kjole! HER

Ny-de-lig genser! HER

Så fantastiske sko!! Skulle ønske jeg var typen til å gå i slike. . . HER

Lilla sko HER

Paljettkjole HER

Såå fin kjole med paljetter over brystet. HER

Såå fin kjole! Lurer på om jeg ikke er nødt til å bestille meg den.. HER

//Affiliateslenker

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg