29 dager

Helgen har gått i ett, har vært veldig lite hjemme og i dag har jeg nesten bare sovet. At formen min har vært helt forferdelig er vel i bunn og grunn min egen feil, gud som jeg hater meg selv noen ganger.. Men hadde flott form i går da, haha. Er vel nå jeg skal tilføye “aldri mer” også..? Neida, men har tenkt å holde meg i en måned nå, fordi om bare 29 dager blir jeg 18!! Tiden altså, den går sykt fort. Har bursdag på en mandag, så er vel mye mulig at jeg må ta med meg bestemor på bingo den dagen, er jo det jeg gleder meg aller mest til.

Åååh, jeg har ikke ord for hvor deilig det er å ha sommerferie snart! Skal virkelig kose meg ♥ Hadde veldig mye jobb i fjor så ble lite tid til å reise bort, men i år håper jeg at jeg i alle fall får en liten ferie – om så bare en helgetur bort. Er det ferie så er det ferie, og da skal man reise litt :) Hadde jo håpet på en sydentur i sommer, men den får jeg ha til gode.

Nå skal jeg se litt på tv-serier før jeg legger meg, får selvfølgelig ikke fri i morgen (lol skjønner ikke hvorfor vi må på skolen når vi ikke har noe som helst å gjøre….) så da er det opp klokken 7! Gleder meg stort altså. God natt søtinger 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg