multitasker

Ååh, nå stresser jeg noe SYKT! Har sovet fra halv 1 til nå klokken 3, og om en halvtime skal jeg være på jobb.. Okei, jeg må sminke meg, føne håret, finne klær og helst ta meg noe å spise. Er vel her mine talenter som multitasker skal komme inn nyttige? Haha joda.. Men som dere kanskje skjønner har jeg egentlig ikke tid til å sitte her siden jeg er nødt til å få gjort ting, så jeg må nesten bare runde av. Vet ikke helt hvilke planer jeg har i kveld, men det finner jeg vel ut av i løpet av de fire timene på jobb! ÅÅH ER SÅ GLAD FOR AT DET ER SKOLEAVSLUTTNING I MORGEN!! OH MY GOOOOD

Ha en fin kveld da, dere ♥ Og dette bildet er gammelt, nå savner jeg virkelig det lange, fine håret mitt.. Har nemlig blitt kvisetryne nr.1 nå, så no more new pics uten sminke.. Something needs to be done with it asap.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg