sommerferiee!!

Da var 12 års skolegang unnagjort, og jeg kan ta sommerferie med god sannvittighet! Er utrolig trist å skilles fra den flotte gjengen jeg har gått i klasse med i ett år, og alle de jeg også gikk i klasse med førsteåret. Det har vært et veldig morsomt år med mye latter og ekstreemt mye diskusjoner, men man kan vel ikke forvente annet når man er ren jenteklasse + en gutt? Kommer uansett til å savne dere kjempemye og ønsker dere alle lykke til videre ♥

Blogger forresten fra mobilnettet så kvaliteten på det her blir jo så som så siden jeg ikke får til å laste opp speilrefleksbilder… Har ikke ordentlig nett før i morgen / fredag, så inntil da får jeg prøve å gjøre det beste ut av det! Er jo ikke verdens undergang, bare utrolig kjedelig å ikke ha nett… Skal dra ut om ikke så lenge, opp til Mona for å feire sammen med noen venner at det endelig er FERIE!! Ubeskrivelig deilig følelse. Har også vært å tatt sol med Sigurd i dag og avtalt at vi fra nå av skal ta sol annen hver dag, tror dere jeg kommer til å bli brun? Nei……. Ikke jeg heller.

5 kommentarer

Siste innlegg