chihuahua

Hei! Nå er jeg hos Mona sammen med Carina for å fikse oss, så drar vi til Marte i kveld for å grille og kose oss ♥ Benytter derfor sjansen til å stjele pcen hennes litt! Siden det er St. Hans (eller hvordan det skrives) er det jo obligatorisk med grilling i dag da, og kanskje ett par øl til grillmaten. Haha jeg kan egentlig ikke fordra øl, men limecut er ikke så værst! Også ett par cider da, etter forrige helg er jeg ikke så gira på å dra den helt ut denne helgen. Har dere noen planer i dag da? ♥

Som dere vet har jeg jo ikke nett hjemme enda, men pappa skulle fikse det så fort som mulig! Han har selvfølgelig vært borte i noen dager nå, så han har ikke fått gjort det.. Men er tilbake på bloggen om ikke så alt for lenge ♥ Bare ha litt tålmodighet! Synes det er kjipt å ikke kunne blogge helt 100% når jeg faktisk har noe å blogge om.. Men men. 

Meg nååå

Også har April fått seg Chihuahua da!! Lille tantegullet mitt ♥ Ååh, hun er så herlig, og bare noen måneder gammel.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg