29 juni

Hei! Har enda ikke fått nett hjemme, så nå bruker jeg faktisk mobilnettet. Har funnet ut at det ikke er like tregt nå som det var før! Det er jo helt fantastisk da :) Men gudmor har gitt meg fri tilgang til deres nett om jeg skulle trenge det for å blogge da, så tuusen takk ♥ Må vel ta turen dit om ikke så lenge! Var med henne på likningskontoret i går for å snakke om pengene jeg tjener via bloggen og fikk vite at jeg må starte å lage regnskap for bloggen, opprette enkeltmannsforetak osv. Og jeg som er såå sterk i økonomi da! Høhø, fikk 2… Takk gud for at jeg har gudmor som (igjen) skal hjelpe meg med dette ♥

Nå skal jeg slappe av resten av kvelden, har jobbet 8 timer i dag – sånn som jeg blir å gjøre resten av ferien også. Men er bare annenhver dag, så overlever nok. Også blir det jo såå godt når neste lønning kommer! Siden jeg har startet på lappen flyr jo pengene sykt fort, det er jo alt annet enn billig… Men er jo nødvendig da!

Kan jo også legge til at det bare er 17 dager til jeg blir 18, åååh ♥ ♥

Var en tur i byen med lillegullet og April i går.

Wii, fikk endelig kjøpt meg CDen på coop i dag! Fikk til og med gratis plakat! Kan også kjøpes HER på cdon.com til 149,-

// affiliatelenke

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg