jeffreylove

Nå som jeg fikk tilbake penger på skatten og feriepengene mine, var det jo selvsagt at jeg måtte ta turen på NELLY først av alt, haha.. Har enda ikke kjøpt noe, men har funnet sykt mye som jeg kunne tenke meg. (as always) Tenker til og med å skjemme bort min kjære mamma og la henne velge seg noe nytt der på min regning, føler hun fortjener det!

Også fant jeg ut at det har kommet noen nye JC sko siden sist jeg så, og guud så fine! Spesielt de rosamønstrede, lilla og turkise. Hadde jeg kunne gått i slike hadde det ikke vært noen tvil om jeg skulle kjøpe dem, men tror først jeg skal lære meg å gå i vanlige sko haha… Hvilke par likte dere best?

Gull HER // Sølv HER

Lilla HER // Turkis HER

Blomstret HER // Rosamønstret HER

Lysegrønne HER // Rosa HER

// affiliateslenker

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg