sunnyday

Hei dere! I skrivende stund har jeg stasjonert meg ute på terassen, sto opp ganske seint idag – noe som har resultert i at den nesten ikke skinner her lenger.. Oh these days, har jo fri fra jobb annenhver dag, og i stedet for å dra nytte av disse dagene klarer jeg alltid å sove dem bort. Dessuten har jeg ikke tenkt at det var nødvendig å stå opp tidlig heller siden vi nesten bare har hatt regn i det siste.. I dag vil jeg grille, tror nesten jeg er nødt til å gjøre det, jeg må.

Nå venter jeg snart besøk av Sophie! Blir såå koselig ♥ Husker i fjor sommer hvor ofte vi var sammen og hvor sykt mye gøy vi alltid fant på, well, this summer is going to be better! Var sammen med henne, Amanda og Lisa i går, sykt godt å endelig tilbringe litt tid sammen med dem! Vi har ikke vært sammen på utrooolig lenge, så var mye catching up to do. Er så glad for at jeg har så gode venner som jeg har ♥

Noen bilder fra i går!

Haha Lisa er så flink å ta bilder.. “æ så at det kanskje va litt skurrat…”

 

Såå nydelig vær i dag ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg