måseungen

Nå stresser jeg litt, har nettopp dusjet og er nødt til å få på meg sminke og ordne håret i full fart. Skal til Carina i kveld med noen venner og bare slappe av, lage mat og kose oss ♥ Er så utrolig deilig med sommerferie! Også har vi hatt suupert vær nå i to dager – håper virkelig at det holder seg i noen dager (uker) nå!

I går da jeg og Sophie skulle gå opp til Lotte en tur fant vi en forlatt måseunge i en bøtte på veien, så vi bestemte oss for å ta den med oss. Jeg som hater måser tenkte jo ikke på annet enn hvor død jeg kom til å være om de plutselig fikk øye på oss med bøtta, og så for meg det værste. . . Så jeg har aldri vært mer lettet enn da vi kom oss inn på prix! Sophie har i alle fall tatt vare på denne lille søtingen og skal oppdra den, ååh dere aner ikke hvor søt den er! Jeg har gitt den navnet Viktor ♥ ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg