musikk i mine ører

Kom nettopp hjem fra Carina, ble taco og film på oss og kjæresten hennes! Utrolig koselig, men vet ikke helt hva jeg synes om filmen. Husker ikke hva den heter, men kan sikkert finne det ut for å tipse dere om “what NOT to watch”, føltes som vi så film i flere timer. . . Også ble det bare for uvirkelig at en mann skulle overleve etter å ha blitt skutt i hodet liksom.

Var nettopp ute for å ta noen bilder siden jeg trodde jeg så sykt pen ut enda, haha well well, man kan jo drømme. . . Ble i alle fall ett par bra av de 100 jeg tok før jeg måtte kjappe meg inn igjen, tror det lades opp til storm ute nå?? Sykt med vind, og nå begynner det også å regne. Det var jo bare det som manglet ♥ Men in that case, så kommer hvertfall jeg til å sove som ett barn i natt! Eeelsker storm, regn osv. Sover alltid hundre ganger bedre da og synes det er sykt koselig og sitte inne å høre på det. Det er som musikk i mine ører ♥

Nå skal jeg kose meg resten av natten, har ikke jobb i helgen – noe som betyr at jeg kan sitte leenge oppe om nettene! Er nesten ingenting jeg elsker mer enn det, og selvfølelig å sove leeeenge.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg