ti dager igjen

Nå når det er ferie blir det fort til at jeg sover utrolig lenge og ikke orker å gjøre noe som helt før det er alt for sent. Nå har jeg nettopp sminket meg og fikset håret – klokken ni på kvelden haha. . . Har tilbrakt hele dagen min i sengen med den nye sesongen av PLL siden det er umulig å bare se èn episode når jeg først har startet. Tenker jeg skal ta turen ned på butikken for å kjøpe meg noe godt nå, helst skulle jeg dratt på obs og kjøpt meg ny blender og laget meg smoothie, gud hvor sykt det frister akkurat nå. . . Men det får vente til jeg har fått lønning! Kan jo eventuelt bare ønske meg det i bursdagsgave da, er bare 10(!!!) dager til nåå :) :) :) Måtte dagene flyve. . .

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg