lillebaby

Har nettopp fått hjem April og lillegullet, har bare koset oss med film ikveld og en liten gåtur! Såå koselig ♥ Har hatt Mira sovende på puppene mine under hele filmen, er så godt at hun er en skikkelig kosehund! Om jeg ser bort fra det lille energiutbruddet hun hadde da de først kom, haha, ordentlig duracellkanin. Utrolig trist at de skal flytte til Oslo om en måned, er nå jeg begynner å skjønne at vi snart er voksne, nå når alle flytter. . . 

Skal se litt på tv nå før jeg tar kveld, opp tidlig i morgen for å dra til byen med Carina! Vet ikke helt hvor opplagt jeg kommer til å være klokken 12 siden jeg enda er våken nå, hehe. . . Får vel bare ta en iskaffe så er jeg good to go! Funker faktisk sykt bra på meg når jeg er trett og sliten, it’s my drug.

Lille baby ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg