nettshopping

I går klikket jeg hjem litt småsaker fra NELLY, ble ikke så mye, bare nødvendigheter! Også har jeg bestilt noe til min kjære mor som hun skal få i gave av meg ♥ Føler meg litt gavmild, så lot henne plukke ut noen ting hun likte der! Jeg burde få pris for årets beste datter, haha. . . Venter også pakke fra CDON som jeg bestilte tidligere i uken, Harry Potter og Twilight ♥ ♥ Også noen tvserier til bestemor da, viktig å skjemme bort henne også! Synes det er mye bedre å ha filmer på DVD enn å laste dem ned, i tillegg samler jeg på Harry Potter filmene (love him) så da måtte jeg også ha de to siste.

Svart topp HER

Hvit topp HER

Bukse HER

//affiliateslenker

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg