back home

Kom så å si nettopp hjem og har ikke engang tatt meg tid til å fjerne gårdagens sminke før jeg hoppet rett på pcen, haha, kan jo ikke gå glipp av noe! I går da vi kom fikk vi låne campingvogna til tante og onkel noen timer mens de var borte for å ladde telefoner og kose oss før vi gikk videre ut til sentrum. Skal ikke legge skjul på at jeg aller helst ville ligge i campingvogn, men veldig koselig å sove i telt også da! :) Haha det er nå om jeg ser bort fra at vi sov på bakken fordi det var gått hull på madrassene våre, just our luck. . . Jeg og Carina prøvde å fikse det med “gasateip” som hun så fint kalte det, men etter å ha prøvd i en time måtte vi bare innse at det ikke var håp. . . Så kan vel mildt sagt si at det var en hard natt og vi var ikke i seng for klokken var blitt 7, men utrolig morsomt! Tenker jeg må få med meg det til neste år og :) Også møtte jeg på noen lesere der borte, såå koselig når dere kommer å sier hei :) Er ikke så ofte det skjer, så er utrolig hyggelig!

Fikk besøk av en liten søt!!

Hehe, hallo Daniel.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg