hagefest

Kom nettopp hjem fra Sophie, har grillet og koset meg kjempemasse med jentene ♥ Er aldri ett eneste stille sekund når vi er sammen, and that’s a good thing! Vi fikk også snakket litt om helgen, siden jeg blir 18 på mandag må vi jo feire! Haha. . . Tenker det kunne vært koselig med ett lite jentevorsj på lørdagskvelden, men får se hva vi får til. Skal uansett storkose meg! Skal bli sykt godt å bli 18 nå :)

Nå skal jeg se Harry Potter og ta tidlig kveld. (det vil si i 3-4 tiden) Blir muligens en liten bytur sammen med Sophie i morgen for å bli med henne på ett møte, men det er bare om jeg kommer meg opp da. Kjenner jeg meg selv rett – så kommer jeg nok ikke til å klare det. . .

Haha, i dag var det jeg og Amanda som var grillmestre!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg