billetter i boks!

Ble altså en våken natt på meg og Sophie, bestemte meg for å dra til henne klokken 4 i natt siden vi skulle bestille billetter til Justin Bieber i dag – så da var det bare å pakke ned sakene og komme meg avgårde. Salget åpnet jo klokken 9, så klokken 08.30 satt vi klar på hver vår pc for å sikre oss to billetter. De 45 minuttene vi satt der var de verste i hele mitt liv, begynte på ett punkt å gråte faktisk. . . Men nå er det bare glede og velstand over at vi fikk fikset billettene!!!! :) Var full jubel i stua for å si det sånn, haha. Så da blir det Justin Bieber på meg til neste år 17.april! Har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg, åh gud. Var jo deprimert i flere uker etter han var i Oslo sist gang og jeg ikke fikk møtt han. Lurer på når det egentlig skal gå opp for meg at jeg skal få se han i virkeligheten. . . Kommer jeg til å møte noen av dere der?

Men nå skal jeg sette på Harry Potter og sove etterpå, Sophie skal ha photoshoot her hjemme snart så må vel kanskje gjøre ett eller annet for å få tiden til å gå. . .

6 kommentarer
    1. FAAEN OOG!
      fikk ikke billetter ;'(((
      har ikke grått så mye på mange år…
      Min store drøm ble knust
      FAEN OG..
      men dere må kose dere så uendelig mye!<3

    2. Jeg var så heldig og sikret meg billett i går, golden circle den 17 på meg å! Kanskje vi sees 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg