nellytrend

Nå har jeg nettopp vært i dusjen og sminket meg, skal på jobb om ikke så lenge så må vel gå å finne meg klær snart. Mitt største problem er at jeg har tonnevis av klær, men aldri noe å ha på meg. Og det kan jeg faktisk ikke skjønne. . . Haha, er derfor jeg alltid må kjøpe meg noe nytt! Men siden jeg for en stund siden ryddet i klærne mine og ga bort noe, (i tillegg til å kaste to-tre sekker) føler jeg at jeg fortjener litt nytt nå og da. Men snart må jeg vel investere i nytt klesskap, begynner å bli trangt om plassen. . .

Har funnet meg noen favoritter blant kjolene på NELLY som jeg tenkte å dele med dere! I tillegg kan jeg jo tipse dere om at det er 20% på alt fra NELLY trend, se utvalget HER. Også er jo sommersalget enda oppe, det finner du HER! Kjolen jeg bestilte meg i går fant jeg på salget, den finner dere HER(klarer ikke å lagre bilde av den) 

Kjole HER

Hvit kjole HER

Orange kjole HER // Blå kjole HER

Rosa kjole HER

// affiliateslenker

//affiliateslenker

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg