kakemania

Hei dere ♥ Har blitt dårlig med oppdatteringer siden jeg som sagt har vært plaget med bildeopplastningen – og jeg ser ingen vits i å blogge uten bilder. . . Eller hva sier dere? Var hos mamma, gammeltante og bestemor i går og spiste kake som mamma hadde laget, ble vel en slags liten, forsinket bursdagsfeiring. Men jeg elsker jo å feire så! :) Kunne som sagt hatt bursdag flere ganger i året, men hvem kunne vel ikke tenke seg det da. Tok bare bilder av kakene (haha) siden jeg ikke var så fotogen i går, men får ta det igjen med å ta masse bilder i kveld!

Nå er jeg nettopp ferdig på jobb, ENDELIG ferdig med jobb hver dag! Kan virkelig si at det har tatt på å jobbe 8 timer hver dag i en uke. . . Hvordan skal jeg klare meg som voksen? Haha. Har faktisk begynt å bli dårlig til beins også, er vel slikt som skjer når man har blitt 18. Er i alle fall sykt irriterende. . . Etter bare tre timer på jobb går jeg nesten å halter, haha. Så nå skal jeg sove litt før jeg drar ut, det skal bli så sykt godt. Skal møte Jenny og Julie på byen i dag også skal de spandere drikke på meg siden de elsker meg, gleder meg virkelig til det ♥ (fikk penger for å skrive om dem på bloggen også. . .)

Så ja, bursdagskakene mine som de måtte spise av før jeg kom siden tante og onkel dro til Oslo. . . Var ikke like pent å ta bilder av da, haha.

5 kommentarer
    1. Jeg skal jobbe tolv timer hver dag (bortsett fra søndagene da, heldigvis) i to uker! Det er to forskjellige jobber, men begge inkluderer mye gåing. Men bra sko er utrolig viktig! Mine koster 1400, men de er verdt det! Før var jeg død i beina etter et par timer, nå kan jeg jobbe en vanlig arbeidsdag (8 timer) uten å merke noe som helst 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg