sommertider ass

Min lille powernap gjorde til at jeg sov i hele tre timer, haha. . . Hadde en syk søndagsfølelse hver gang jeg våknet av alarmen, så da følte jeg selvfølgelig at jeg kunne sove mye lenger enn alarmen tillatte meg. Jeg blir alltid så sykt urutinert når man sover på dagtid, og spesielt om jeg våkner på kvelden, da får jeg bare dårlig sannvittighet. . . Våkner opp og føler bare for å dø (øhø dramatisk) siden jeg ikke har fått noe ut av dagen.

Er i alle fall kommet meg til Carina nå, vi fikser oss til kvelden mens vi koser oss med ett glass vin, mmmh ♥ Ligger vel litt etter tidsskjemaet vil jeg tro, men slik er vi alltid så er biltt vandt med det.

(det er to timer siden jeg skulle poste dette. . . . hehehe)

 

Partysang!! Jeg elsker Broiler.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg