åh herlige søndag

Jeg elsker søndager, det er den eneste dagen i uka hvor jeg virkelig kan slappe helt av og ikke tenke på en eneste ting. I morgen er det tilbake på jobb – rett etter at jeg har hatt kjøretime. Er heller ikke hangover eller dårlig i dag, så det gjør bare dagen enda bedre! Sitter og ser på Harry Potter akkurat nå mens jeg koser meg med en smoothie, har endelig tatt i bruk blenderen! Kan love dere at den kommer til å bli flittig brukt opptil flere ganger i uken, finnes ingenting bedre enn smoothie.

Ellers sitter jeg på finn.no og leter litt etter bil (enda det tar sin tid med lappen. . .) som skal være blå! Eneste kravet jeg har nesten, haha, marineblå bil. Jeg kan jo ingenting om biler, så en blå bil – er en blå bil. Så å diskutere biler med meg er med andre ord noe som ikke funker. . . Og en annen ting – dere vet disse “rånebilene” som lager en sånn helt siiinnsyk lyd? Fatter ikke hva som får folk til å gjøre slikt med bilene, for det er alt annet enn kult å høre bilen 10 minutter før du ser den. Sier dette fordi jeg bor ved siden av hovedveien, er ingenting som er mer irriterende enn når slike biler kjører forbi. . .

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg