jeg bare måå

Har hatt en periode nå hvor jeg bare er nødt til å se på film hele tiden mens jeg er hjemme, og det være på den “ekte” DVDen. Får ikke samme følelsen om jeg ser på en brent cd-plate, haha weird. . . Er vel en slags tvangstanke jeg har fått, så derfor har cdon blitt min beste venn! Noen som har filmtips? Bestilte twilight og de siste Harry Potter filmene for en stund siden, har også tvangstanker om at jeg ha alle filmene om det finnes flere, når jeg først har èn av dem. . . Men synes det er mye mer koselig å samle på filmer i cover, så har fått en fin filmsamling i alle fall!

Så nå ser jeg altså på Twilight, tenker å lage meg smoothie til kveldsmat om jeg orker å rive meg vekk fra filmen. Kom hjem for vel en time siden, dro til mamma og dem rett etter jobb og var litt sammen med dem siden de drar tilbake til Lofoten i morgen – så fikk jeg øvekjøre hjem! Må vel dra til Lofoten i august når jeg får fri, begynner å bli en stund siden jeg sist var der. . .

Så ja, disse har gått på repeat de siste ukene. . . Spesielt Harry Potter og Twilight! Blir aldri lei.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg