ooh leva livet

Nå har jeg nettopp laget meg smoothie og satt på favorittfilmen – Harry Potter ♥ Skal snart dra bort til Martine for å ha litt kvalitetstid med henne i natt! Har ikke jobb nå før på tirsdag, så skal virkelig leve livet de neste dagene (YOLO), snu døgnet opp-ned, se MASSE filmer og kooose meg! Ha litt “me time”, få orden på huden min må jeg også. Fjeset mitt ser ut som ett minefelt nå for tiden. . . Fikk virkelig høre det på søndag da jeg kom til familien uten sminke, hehe. . . 🙁

Nå har jeg bare to jobbdager igjen før jeg tar to uker med ferie! Skal bli sykt godt kjenner jeg, da skal jeg ta meg en tur til Lofoten og kanskje Salangen i campingbussen vår. Elsker å dra på slike turer ♥ Er ikke noe som er mer koselig! Bussen vår er fra 80-tallet (tror jeg..?), så den er skikkelig gammel og koselig, har vært på tur med den hver sommer siden jeg var liten baby, så jeg kan ikke se for meg en sommer uten.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg