spa-kosekveld

Heii ♥ Nå er jeg hos Martine, har koset oss med mat og spakveld – prøver for harde livet å bli kvitt urenheter her haha. . . Nå skal vi spille the sims resten av natten, addiction så det holder, kan jeg vel si. Er utrolig deilig å slippe å tenke på når tid jeg må stå opp i morgen, eller at jeg må rekke jobb. I morgen skal jeg sove leenge ♥ (haha med mindre Martine har andre planer. . . Hope not) Hadde egentlig lyst til å se på film, men overraskende nok står the sims høyest på lista i dag.

Blir vel en liten bytur i morgen tenker jeg, har enda ikke hatt min første tur på polet (gud, jeg er sykt dårlig 18-åring) så må vel ta det i morgen. Er enda ikke mangel på alkohol i huset, men bare for å ha det unnagjort liksom, haha. Også skal jeg se på nye klær (ja mamma, klæær) siden jeg har sykt mangel på det for tiden?? Er lei av alt jeg har og fortjener litt nytt synes jeg. . . Ja, må vel på jysk også for å kjøpe meg ny kommode, siden jeg har mangel på PLASS! Og slik kan jeg jo ikke ha det. . . 

Babes.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg