spending money

Er tilbake hos Martine nå, ble en liten bytur, cafèbesøk og bittelitt shopping! Er jo salg oover alt nå, så måtte overføre litt penger til brukskontoen min som jeg kan bruke i morgen, hehe. . . Får nemlig ikke pengene før i morgen, noe som sugde litt i dag. Men fikk i alle fall litt med meg hjem! Noen armbånd, en ring og ett skjørt, ellers så jeg ikke så forferdelig mye annet jeg kunne tenke meg. Men finner vel alltids noe på nelly om jeg bruke penger, fordi ja, jeg må det.

Nå skal vi bare slappe av, har kjøpt meg jordbær, bringebær og blåbær som jeg skal kose meg med mens vi spiller the sims! Åh gud som jeg gleder meg til det. I morgen skal jeg være sammen med søskene mine hele dagen, sitte barnevakt siden jeg er favorittsøsteren deres (og den eneste haha. . .). Tenker å ha noen venner hos meg på kvelden og se film eller noe, siden det kan bli litt mye av det gode når jeg er sammen med de små, haha. . . Trenger en liten avbrekk! Men skal ikke klage, de er 9 år og veldig snille når jeg passer dem. Noen tips til hva jeg kan finne på med dem? Trenger det. . .

Tenkte det var på tide å prøve ut den populære BB cream, den burde ikke skuffe meg. . . 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg