to-do list

Nå har jeg nettopp startet med å tømme maskinen min HELT for bilder, videoer og filmer, og legge det over på harddisken min. Den har blitt alt for treg når jeg spiller the sims (haha. . .), så tenkte det måtte gjøres. Bare bildene tar en time å flytte siden det fort ble 20.000 bilder. . . Haha klarer ikke å tro det engang, og enda har jeg mange tusen liggende på harddisken! Å være blogger vet dere, alt skal dokumenteres. Har vel tatt 10-15.000 bilder bare siden nyttår, hvilken gal verden.

Ellers er det sykt digg med frihelg, sove lenge og bare slappe helt av. Sto overraskende nok opp halv 1 da, men da får jeg bare enda mer tid til å gjøre andre ting! Har noen ting på min to-do list så får vel starte snart. Må støvsuge stuen, rydde og ikke minst – ta rommet til småsøskene mine. . . Eller vent, får jo lillebror hit senere siden jeg skal passe han, så tror jeg skal få han til å gjøre det selv, haha. Også får jeg besøk i kveld av Carina og sikkert noen andre, og da skal vi kose oss ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg