endelig litt sommer

Har vært på besøk hos April for en liten stund siden, har savnet henne mens hun var i Tyrkia – og lillegullet (chihuahuaen) ♥ Siden Sigurd er utrolig glad i hunder var det ikke noe problem å ta han med dit, savnet den til og med da vi kom hjem hihi. . . Siden vi kom hjem har vi bare sett på Harry Potter, er en utrolig lykke at han er like glad i det som meg! Nå skal vi spille the sims og lage oss pizza til middag, også har jeg proppet han full av godteri såklart, er jo en selvfølge med godteri når jeg passer han. . . Senere får jeg besøk av Carina – så skal vi lage smoothie og kose oss ♥

Også har det utrolig nok vært fint vær i dag! Fin temperatur og sol, tror nesten at jeg drømmer. . .

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg