hurra for 17 mai

Åh holy sunday ♥ Denne søndagen føles som 17.mai all over again, var jo russ i år så tok litt vel mye av på 16.mai. . . Haha er nesten umulig å beskrive følelsen da jeg våknet 17.mai, snublet meg ned trappene, sminket meg og måtte ha solbriller på hele dagen for å fungere sånn passelig. Startet også dagen med å kjefte på noen små unger som hoppet på trampolinen vår og VEKTE MEG! Var en relativt kort samtale, men de fattet poenget, bortsett fra han ene som presterte å si “. . . . Kem e du?” Neida, jeg bare bor her liksom, dritunge. Det gjorde dagen komplett.

Så dagen min i dag kommer til å gå til mye tv, pc, og film. Åh minn meg på hvorfor jeg gjør sånn her mot meg selv, neste lørdag blir filmkveld.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg