jada så jaa

Okei så dagen min har gått til soving, Harry Potter (sjokk tenker jeg. . .) kvalme og å få meg selv til å spise. Kan vel konkludere med at det har vært en utrolig vellykket dag 🙂 🙂 🙂 Neida, konkluderer med at neste helg skal jeg senke inntaket så det holder. . . 

I morgen skal jeg ta båten til Finnsnes klokken 10.15, skal dra med lillebror til tante og onkel som bor der, bli kjempekoselig! Har ikke sett dem på en stund, i tillegg til at noen av søskenbarna mine er hjemme der på ferie nå. Det blir en aldri så liten ferie for min del! Skal bli godt å komme seg bort, uansett om det bare er for noen timer. 

Jentene mine ♥ ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg