Richbitch agaaain

Okei, så jeg fant ut at pcene til småsøskene mine ikke har minnekortleser. . . Så til jeg er kommet hjem blir det instagram/mobilbilder. Planen er at jeg skal hjem i morgen med siste båt som går i 6-tiden, men mulig jeg blir her helt til onsdag. Har det såå koselig! Var som sagt en tur i byen med tante tidligere for å se litt, og kom hjem med tannbleking og litt småting. Fant også ut at lønningen hadde kommet inn på konto – så plutselig var jeg rik! Haha, så lenge det varer da. . . Tenkte jeg skulle spare i alle fall 5000 av det, får se om jeg har så mye igjen når jeg er hjemme igjen.

Nå skal jeg snart legge meg, sov i nesten to timer tidligere men kjenner enda at jeg er ganske trøtt. I følge tante skal vi på fjelltur i morgen, har litt noia i og med at jeg en gang på ungdomsskolen klarte å gå meg vill på ett fjell sammen med ei i klassen. Hadde ganske høy puls da, kan jeg vel si. Verste var vel det at lærerne ikke klarte å finne oss heller, og vi måtte rett og slett finne veien ned igjen selv.

Ellers er jeg utrolig aktiv på SNAPCHAT for tiden, heter sstinemari der! Prøver å svare alle, men ble plutselig litt mange haha. . .

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg