tar livet med ro

Litt lite med oppdatteringer her, men jeg oppdatterer jevnlig på instagram! Haha prøver i alle fall. . . I går startet dagen med sol og varme, så jeg hadde vel 10-15 minutter på verandaen før det ble overskyet igjen. . . Endte i masse lyn og torden også, men siden jeg elsker slikt vær hadde jeg ingenting i mot å sitte inne å høre på regnet som høljet ned. Tok meg en tur i boblebadet da for en halvtime, så utrolig herlig ♥ Skal ikke skryte av været i dag heller, det PØSER ned! Vet ikke hvilket vær dere har? Men har fått inntrykk av at det er relativt dårlig vær i hele Norge. . .

Skal sette meg ned å spille litt sims! De andre er ute i hagen og koser seg i regnet, kutter ned litt trær og sånt, really not my thing. . . Jeg skulle hatt sol og varme, da hadde jeg gjerne blitt med dem! Men er utrolig klar for hjemreise i dag, var visst bedre vær der enn her, i tillegg til at jeg kommer hjem til bingo med bestemor ♥ Og kvalitetstid med beste i kveld!

Og de to siste kveldene har vi gjort dette! Koselig når alle er samlet rundt bordet med spill.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg