yesterday

Da var jeg klar for jobb om en halvtime, jobb i dag og i morgen – så har jeg ferie i hele to uker! Blir godt, det. Dro rett til Sophie i går etter at jeg kom hjem, kjørte til og med selv og imponerte meg selv med kjøreferdighetene mine. Som dere kanskje ser kjørte jeg “almost makeup-free” dag i går, så kan vel si at jeg ikke følte meg som den peneste i går. . . Vi så i alle fall Titanic og koste oss kjempemye! Har hatt alt for liten tid sammen med henne i sommer føler jeg, må vel kanskje ta det litt igjen når jeg får ferie. . . Så dro jeg til Carina etterpå og gikk kveldstur til shell og kjøpte sykt mye mat, vellvell.

I kveld har jeg i grunnen ingen planer, kanskje bare sitte hjemme og kose meg alene! Men nååå må jeg springe, har enda ikke sminket meg haha. . .

Fikk servert vegetarnuggets! Smakte faktisk helt likt vanlige nuggets. . .

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg