på besøk hos trollet

Tidligere i uken var vi jo på besøk hos Senjatrollet! Siden jeg tok masse bilder, men ikke fikk lagt dem ut på dagen, så får jeg endelig lagt dem ut nå. Den dagen der følte jeg meg så ubrukelig stygg at det ikke er mulig, haha. Nesten sminkefri og håret alle veier. . . Jaja, siste gang jeg poengterer at jeg ikke har hatt stort med sminke tilgjengelig denne uken! Jeg synes i alle fall det var litt morsomt å være der, er jo en opplevelse.

Nå skal jeg gå i dusjen, så kommer Sophie og Amanda og henter meg snart. Blir en liten tur ut i kveld, men siden formen min ikke er helt på topp skal jeg ta det rolig – fikk mer en nok forrige helg hehehe. . . Så blir vel kanskje ett glass vin eller to, men ikke store saker. Kos dere i kveld da ♥ Hvilke planer har dere?

Noen som kjenner igjen dette toget?


Gjett om jeg ble glad da jeg møtte gråtass, haha! Barndomsminner ♥

Slik gikk jeg for det meste, siden jeg manglet en del sminke. . .

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg