tatt ferie

Nå skal jeg starte ferien min med å se på tv og kose meg med vannmelon – i dag skal jeg slappe heelt av, til Mona er ferdig på jobb i alle fall, da skal jeg være sammen med henne! Trenger også litt filmtips, tenker å bestille fra cdon.com men vet ikke hvilke filmer. . . Og som dere kanskje husker liker jeg best å ha filmer på dvd fremfor å laste ned, hihi.

I alle fall – satt å så litt på NELLY i går og fant frem noen favoritter. Hva likte du best?

Kjole HER

Hvit skjorte HER Buksen HER

Blazer HER

Blondetopp HER

Sko HER

Sko HER

Blondetopp HER

Blomsterkjole HER

Svart kjole HER

// affiliateslenker

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg