sommer i nord

Hei dere ♥

Har nettopp drukket en nydelig hjemmelaget frozen cappuccino, jeg må bare si at livet med blender igjen er herlig! Den blir godt brukt i alle fall. Nå skal jeg hive meg i rydding, må sortere og rydde i litt klær som ligger rundt omkring i huset. . . Så tar jeg meg en tur på gangsåstoppen med Mona etterpå! Er sånn passe fint vær i dag, så blir en fin tur. I går hadde vi faktisk helt klar himmel og SOL! Så er litt skuffet over at det er overskyet og bare litt sol i dag. . . Men er jo sånn sommeren i Nord-Norge er, så har lært meg å bli vandt med det.

Senere i kveld (om jeg får tid, that is) skal jeg rydde rommet mitt og gjøre det presentabelt. Er lei av at alt ligger overalt, klær på gulvet, vegger, i sofaen og i skap. Hva med å ha litt orden kanskje?? Ett ord som ikke finnes i min ordbok. Men skal i alle fall prøve! Er egentlig ikke såå ille nå, men kan jo selvfølgelig bli bedre.

Åh så supert at vi bruker nye bilder jajajaja

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg