jentekveld

Ble visst ikke tid til blogging i går, sto opp rett før jeg ble hentet av Mona og var borte hele dagen. Så beklager det ♥ Hadde en liten jentekveld med film og kos på kvelden, kjempekoselig! Så i dag tok jeg meg den frihet å sove til halv 3, livet mitt (evt døgnrytmen) er blitt helt snudd opp-ned, slik det alltid blir på sommeren. . . Men det gjør i grunnen ingenting siden jeg har ferie uansett! Tenk at det bare er litt over en uke igjen med ferie før skolen starter igjen, åh, kunne godt hatt en måned til!

Nå skal jeg få på meg sminke og finne klær, drar til byen en tur med Martine senere for å shoppe litt. Eller rettere sagt – hun skal shoppe, jeg har handlet litt for mye i det siste. . .

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg