bursdagsjenta mi

Måtte stå opp relativt tidlig i dag for å passe søskene mine, er overlykkelig over at de nå er så gamle at de kan sitte å se på TV mens jeg får ett par timer søvn ekstra. Så jeg fikk sove til klokken var 1 og er mye mer opplagt! Så nååå inntar vi altså middag i form av toast forran TVen, ser på Harry Potter selvfølgelig. . . Skulle egentlig til byen i dag siden jeg hadde masse gjøremål, men måtte fort legge det til sides siden det er umulig å holde styr på begge to. Har heldigvis alt jeg trenger til i kveld!

Anyways, i kveld blir det feiring for beste Martine som ble 18 år i går, gratulere sååå mye med gårdagen ♥ Har hatt fem fantastiske år med deg til nå, og flere skal det bli! Love you :-*

Her er vi så pene. . .

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg