gårdagens feiring

Hva er vel bedre enn å starte søndagen med å sitte barnevakt? Har vært alene med småsøskene mine siden klokken 6 i morges, og klokken 11 ble jeg dratt opp ufivillig. . . Så nå har jeg brukt fire timer på å få dem til å spise frokost, kan ikke si at det har funket så syykt bra til nå, men fikk i alle fall den ene til å spise. Nok om dem, mer om meg! Haha hehe kødda. . . Har en super morgen, ingenting å klage på her – unntatt føttene mine. . . Har cola, jordbær og (nesten) alt jeg trenger, så kommer vel til å klare meg greit. Senere blir det taco med mine to favorittjenter og noen gutter. (og favoritt tjukkassen ♥)

I går var jeg hos Carina for å feire Martine – og etterpå dro jeg til Isabelle før vi dro på byen.

Bursdagsbarnet!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg