søndagens nelly

Satt sammen noen antrekk tidligere med farger! Kunne tenke meg det meste selv, så må vel kanskje bli en liten shoppingrunde på nettet snart, hehe. . . Skal snart legge meg så jeg kommer meg opp i morgen, må tidlig opp for å pakke siden jeg drar til Lofoten! Åh, det skal bli så godt å dra bort for en liten stund og møte alle vennene mine der.

Blå bukse HER // Topp HER

Gul kjole HER // Sølvsko HER

Hvit bluse HER // Sykt fin rød bukse! Tror den må bli min, hihi. . . HER // Glittersko HER

Blå topp HER // Sort bukse HER // Blå sko HER

Hvit topp HER // Bukse HER // JC sko HER

//affiliateslenker

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg