for ett år siden. . .

. . . Å gud, tiden flyr! Sitter å ser tilbake på bildene fra i fjor sommer på denne tiden mens jeg mimrer litt. . . Alle bildene er fra 6. – 30.august 2011! Savner i grunnen sommeren i fjor, følte det skjedde mye mer da – enn i år. Har uansett hatt en suuper sommer i år, utrolig synd at den snart er slutt. Samtidig gleder jeg meg utrolig mye til å komme tilbake på skolen og “real life”.

Er dette noe dere liker å se, altså gamle bilder? Personlig synes jeg det er utrolig morsomt å dele slikt! Men nå skal jeg pakke videre, sov litt lenger enn jeg egentlig kunne, så ligger litt etter skjema. . . Blir noen timer med buss i dag, og jeg er fremme i Lofoten i halv 9-tiden. Får blogges da!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg