endelig hjemme

Da var jeg kommet meg på plass! Etter en ufattielig lang busstur (forsinket som faen. . .) var det godt å sette seg ned i senga mi og få mamma’s hjemmelagde brød! Blir bare en liten stund hjemme før jeg skal ut igjen, skal å møte noen venninner jeg ikke har sett på veeldig lenge. Som vanlig henger jeg litt etter skjema og skulle vært ute av døra for sikkert 10 minutter siden, er bare glad Hanna vet at jeg er treg. . .

Tok noen bilder av hvor jeg bor her! Har vel ikke sagt det så ofte, men jeg bor altså i Lofoten også – hos mamma. Her har jeg bodd siden jeg var 6 år og flyttet ikke til Harstad før jeg ble 12. Så dette har altså vært mitt andre hjem i 12 år nå! Trives utrolig godt her, og er så glad for at jeg har ett hjem her også :)

Reiseantrekk, sykt sexy. . . 

Her er huset vårt!

Flotte velkomstkomitèen ♥

Var fint vær tidligere i dag, men så ble det borte da jeg kom hit. . . 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg